mandag 10. september 2012

Mange typer MENNesker...

Av alle ting en skal sitte og filosofere om på kveldingen så ble det MENNesker... Her sitter jeg og surfer på nettet og på tur innom diverse nettavsier er det reklame for utallige nettsider for å treffe andre mennesker. Misforstå meg rett nå, jeg har ingenting imot slike sider, jeg kjenner flere som har funnet kjærligheten via nettet - og det er få ting som er så herlig som å se to mennesker som er glade i hverandre.

Tilbake til alle typene med mennesker. Av og til snakker jeg med folk som går og titter på andre. Får vel snakke om de som er single da... ;) De lurer på om noen kanskje er interessert, kanskje "overtolker" de litt og ting er i det hele tatt litt skummelt med å hive seg utpå etter et brudd. Er det noe jeg kan skjønne, så er det jo det - det å tørre å prøve på nytt. Det å ta sjansen på å bli avvist, det å risikere å bli glad i noen. Noen ganger så føles det litt som en er "fjortis" igjen. La meg legge til en fotnote her: fjortis fra 90-tallet, hvor det å få andre til å spørre, eller sende lapp og hele den greia der. Dagens fjortiser er nok flinkere til å si ting rett ut enn de fleste...

Jeg må lære meg å ikke spore av så mye. De ulike typene mennesker...
1) De som tør å ta sjansen, spør rett ut
2) De som tør, men føler at de hinter og hinter, og at andre er teite som ikke skjønner hva de mener
3) De som tenker, men ikke tør
4) De som tenker og når de til slutt har tatt motet til seg, så feiger de ut i siste liten

Jeg håper jeg klarer å være i kategori 1 her, men "gu'bedre", er litt skummelt gitt...Kanskje jeg treffer en i kategori 1?

Hvilken kategori er du i? (eller var i, om du ikke er singel)

Sukk, sukk....god natt alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar