mandag 5. mai 2014

Om det å blogge

En klargjøring.

Siden malen for redigering av utseende på denne bloggen ikke er tilgjengelig, vil jeg gjerne presisere at jeg blogger for å dele mine erfaringer om stort og smått. Det er mine personlige meninger, opplevelser og tanker om det jeg opplever. Det er ikke en blogg jeg tjener penger på, og ikke har jeg planer om det heller. Jeg blogger ikke for å skape reklame rundt meg selv eller mine hunder (selv om jeg kan lese i diverse fora at noen setter likhetstegn mellom blogg og reklame, så er ikke det intensjonen). Kun å drive menings/erfaringsutveksling og som en lufteventil. Jeg velger også å blogge når det jeg har på hjertet er mye eller detaljert. Det er ikke alltid at jeg gidder å lese lange FB-statuser selv, så hvorfor skal jeg kreve at andre skal gjøre det? Det er også mine personlige meninger og erfaringer som kommer frem, og ikke i gjenstand av eventuelle klubber/foreninger. Bare så det er sagt.

Når som det er klargjort, så kommer jeg til å opprette en ny blogg, Lottes lille del av verden (eller et annet navn om jeg kommer på noe bedre. Håper dere vil følge meg der :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar