søndag 17. mai 2009

Startskuddet!

I dag så....tja...sitter hjemme og skal dra på jobb om få minutter. Det er 18 mai og jeg kjenner at 17 mai sitter litt i kroppen enda - ikke at jeg har festet sååååå mye akkurat, men spist mye!!! Herregud, mulig det er sånn å føle at en er gravid i 7 måned eller noe...ja følelsen var sånn etter å ha spist middag og dessert i går...

Uansett, kjenner dette kommer til å bli en meget spesiell dag, for å si det sånn. Skal fortelle mer siden, har ikke tid nå. Men dagen har ikke fått noe god start, etter bare 5 timer søvn, og jeg vet at en innmari travel dag venter meg på jobben...før jeg skal bedrive tentamensretting, eksamensretting og bacheloroppgaveskriving før jeg legger meg og FORHÅPENTLIGVIS får mer søvn.

Mitt første mål for dagen: gjøre mitt beste for å ikke ta min dårlige dag ut over andre.
Mitt andre mål for dagen: få en bedre dag enn sånn det har startet, kanskje bloggen vil hjelpe her?

Uansett (nr 2): så ønsker jeg alle kjente en fantastisk dag med mange nye muligheter

2 kommentarer:

  1. Men, når du er gravid i 7.mnd og spiser god mat...Ja, da skal jeg love deg magen føles sprengt;=)
    Gratulerer med ny blogg!

    SvarSlett
  2. takk for det :)

    regner med at det blir noe ekstra da ja...men kunne helt sikkert fungert som reservehjul i går, for å si det sånn....

    SvarSlett