onsdag 7. november 2012

Dagen før...

I morgen skal Rikke kastreres og jeg bare krysser alt jeg har for at det skal gå bra. Tok noen fine bilder av henne i dag, som jeg vil dele med dere. Kanskje også for å si til meg selv at hun er sprek, livlig og full av livsglede. Jeg har tro på at hun vil takle denne operasjonen bra, dett er mange ting som peker dit.
1) Hun er sprek for alderen, med relativt god kondis og muskulatur.
2) Hun er ikke klinisk syk for øyeblikket.
3) Hun har appetitt på livet!

Det er denne hunden jeg ønsker skal holde seg så lenge som mulig, derfor operasjon. En operasjon medfører alltid en viss risiko, og det er det også for Rikke. Hun er 9,5 år og har en liten suselyd på hjertet.


Håper dere kan være med meg og krysse noen fingre og tær for Rikke i morgen. Og ja, for meg også - for at jeg ikke skal gå helt av skaftet...

2 kommentarer:

  1. krysser alt jeg har.... når klokka skal hun opereres???

    Dette kommer til å gå fint, Lotte!!

    SvarSlett
  2. Vi har time 10.30, men hun skal jo sederes først så blir vel nærmere 11 tenker jeg.

    SvarSlett