fredag 17. januar 2014

Inspirasjon for fremtiden

Noen ganger møter en mennesker som er mer inspirerende enn andre, mennesker som hjelper deg til å se lyst på fremtiden, få ideer, gir deg mot til å følge drømmene dine. Mennesker som forstår hva det vil si å være slik du er - og at jeg ikke er en alien fra en fremmed planet selv om jeg vel er over gjennomsnittet interessert i hund.

I kveld var jeg på kurs med Oslo Hundeskole, et instruktørkurs som varer over 10 helger. Jeg kan ikke vente til å stå opp kl 7 i morgen tidlig for å forberede meg til andre kursdag. Jeg hørte innlegg fra en slik person i dag, og akkurat nå gløder jeg etter fortsettelsen. Bare det å høre at noen tenker likt som meg, og ikke minst at det er MULIG å realisere de samme drømmene som jeg har - det gir håp :)

Må rett og slett sitte oppe litt for å fordøye inntrykk. Ord som svirrer i hodet er pensum, oppgave, kurs, eksamen, hund, fremtid og drømmer.

(bildet hentet fra "Ord til ettertanke" på FB)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar