søndag 28. juni 2009

Sommer!

Deilig å ha sommerferie! Er nå allerede en uke inn i sommerferien, og det rett og slett helt herlig. Litt vanskelig å "roe ned" faktisk, etter en vår med høyt tempo, men skal jobbe med saken ;)

For øvrig: kan noen fortelle meg poenget med mygg og knott? Har fått et stikk på tuppen av stortåa av alle steder...

Planer for sommeren? Vel, blir nok endel tid på hytta, men først så skal vi på "Døla-uka", som er o-løp i Østerdalen, rudnt Tolga og Røros. Dette er 3, 4 og 5 juli. Så bærer det videre, for Lm sin del til Bodø hvor han skal sykle til Trondheim. Dette sammen med Eivind, som for øvrig var toastmaster i bryllupet vårt. En kjernekar og god venn, og jeg er sikker på at gutta får en fin tur! Selv drar jeg, sammen med Rikke, til Østlandet hvor jeg skal besøke mamma og all familien der. Så Vegard, nå kommer jeg og skal skrive på gipsen din! Hvilken farge skal jeg ha på tusjen? ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar