onsdag 3. juni 2009

Tidsmaskin!

Av og til skulle jeg ønske at jeg kunne reise i tiden. Denne gangen ønsker jeg ikke å reise tilbake i tid, men ca 10 dager frem i tid. Om ca 10 dager vil det skje mye. En liten oppsummering av ting som skal skje fram til da:

- Lars Martin skal til fysiske tester for å forsøke å komme inn på politiskolen. Kommer han inn, innebærer det endel utfordringer som for eksempel hvor han kommer inn, hvordan vi skal ordne oss med bolig (jeg regner med å bli igjen i byen og jobbe her).
- Hvis han ikke kommer inn - hva skjer da? Vi snakekr om å kjøpe oss rekkehus eller enebolig til høsten. Han håper på å få seg en annen jobb enn den han har i dag.
- Rikke. Blir det til at vi beholder henne eller ikke? Noen uklare faktorer enda, som jeg ikke skal gå inn på her.
- Hva skjer på min egen jobb? Det er endel å ta tak i der også. Trives jeg egentlig?

Akkurat nå er det bare litt for mye spenning for min del, så en tidsmaskin mottas med takk!

4 kommentarer:

  1. Håper alt ordner seg slik som dere ønsker.
    Blir spennende framover da.
    Klem

    SvarSlett
  2. Takk for det Annette! Glemte en ting på lista:
    - betår jeg studiet? venter på å få sensuren på oppgaven jeg skrev...

    SvarSlett
  3. du og den bolla di Marthe:P

    SvarSlett